- Home
- Veel gestelde vragen
De veel gestelde vragen vind je hier.
Vraag & Antwoord
Vraag een nieuw wachtwoord via de website (contact > wachtwoord vergeten) of stuur een e-mail naar pv@czav.nl. Vermeld uw naam en emailadres van het account waarmee je wil inloggen.
Alleen PV leden kunnen opgegeven worden voor evenementen, tenzij anders vermeld.
PV leden zijn:
werknemers in dienst van CZAV, die ingeschreven zijn als PV-lid
Introducees zijn:
een introducee kan ieder persoon zijn, mits opgegeven en vergezeld door het PV-lid.
Ja, dit kan. Je kan later nog extra kaarten kopen voor een evenement. Hierbij geldt nog steeds wel het maximum aantal introducees per PV-lid. Dit kan je terugvinden bij de informatie van het desbetreffende evenement.
Je kunt dit in jouw PV account bijwerken.
Dit kunt je terugzien op de website. De kosten voor een PV-lid t.o.v. een introducée kunnen afwijken.
Je kunt per evenement het aantal tickets reserveren en/of afrekenen via iDeal. De betaling wordt altijd verricht door het PV-lid gezien het PV-lid als enige kan inloggen om kaarten te reserveren.
Voorheen werd er door de PV zo’n één evenement per jaar georganiseerd. De kosten hiervoor konden betaald worden met de contributie. Het nieuwe PV-bestuur gaat meerdere uitjes per jaar organiseren waardoor de kosten niet allemaal gedekt worden door de contributie. Natuurlijk worden de kosten voor de PV-leden zo laag mogelijk gehouden.
Afhankelijk van het soort evenement en aantal inschrijvingen.
Nee dat gaat niet, je kunt wel inschrijven op de wachtlijst. Aanvragen worden in volgorde van binnenkomst behandeld. Indien er extra plaatsen beschikbaar zijn zal er met je contact worden opgenomen door het bestuur.
Dat kan maar onder bepaalde voorwaarden; zie Algemene Voorwaarden > Annuleringsvoorwaarden.
Op de website kunt je alle nodige informatie terugvinden. Na inschrijving ontvangt je een bevestigingsmail. Enkele dagen voor het evenement ontvangt je een herinnering van het evenement. Indien noodzakelijk, ontvangt je vóór aanvang van het evenement per email nog aanvullende informatie. Op jouw account kunt je de tickets terugvinden.
Het is niet nodig je ticket/bevestiging uit te printen. Bij aanvang van het evenement wordt er gecontroleerd dat je je hebt opgegeven.
Zorg dat jouw adres en e-mailadres juist zijn ingevuld in jouw PV account. De PV is niet verantwoordelijk voor verloren informatie of kaarten indien het (e-mail)adres niet juist is. Wij gebruiken alleen de (e-mail)adressen vermeld in jouw PV account. Stuur een email naar PV@czav.nl. Er kan tijdens een evenement een presentielijst worden bijgehouden.
Nee dat gaat niet. JE kunt wel aangeven in de opmerkingen bij de inschrijving dat je naast iemand wil zitten. We zullen altijd proberen daar rekening mee te houden. JE kunt bijvoorbeeld aangeven dat je vooraan in de bus wil zitten i.v.m. wagenziekte.
Indien vervoer vanuit de PV wordt aangeboden, dan zijn de kosten doorberekend in de totaalprijs. Je kunt alsnog met eigen vervoer komen, maar hier worden geen kosten voor in mindering gebracht.
Stuur een email naar pv@czav.nl of probeer één van de bestuursleden te bereiken.
Neem contact op met het telefoonnummer dat vermeld is in de herinnering enkele dagen voor het evenement.
Mocht je dieetwensen en/of allergieën hebben, laat dan een notitie achter als je de tickets wilt reserveren en/of afrekenen. Wij zullen hier dan rekening mee houden. Wijzigingen of aanvullingen kunnen tot uiterlijk twee weken voor aanvang van het evenement worden doorgegeven.
Als je er met deze antwoorden niet uitkomt neem dan contact op met: pv@czav.nl
Contact opnemen
Het antwoord op je vraag niet gevonden? Neem contact met ons op en we zullen je vraag in behandeling nemen.